loading...
چادرم.عشقم.حجابم
پست ثابت

 سلام.این پست ثابت وبلاگمه ! 

به وبم خوش اومدین!اینجا مطالب مذهبی میزارم.امیدوارم خوشتون بیاد.

 

 

مهسا بازدید : 40 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (1)


این روزها چادر ما برای خیلی از مردم هیچ معنایی ندارد،نه نجابت از آن میفهمند، نه معصومیت، نه حرمت!

درد من بیشتر از افتضاحات صدا و سیما یا قوه قضائیه است.

آن زن مجرم نباید آن قدر محجبه می بود!

نباید چادر لباس فرم زندانیان در دادگاه می شد!

نباید چادر از ملزومات طراحی لباس در فیلم ها باشد!

زنان فرودست سریال ها نباید چادری نشان داده میشدند!

چادر اعاده حیثیت میکند از کسانی که هرکدام به نوعی با قلمشان،

بارفتارشان و حتی با نگاهشان در غربت آن کوشیدند.
آن روزها …

دستان کوچکم میان آن همه سیاهی به سیاهی چادرت گره میخورد  و گم نمیشدم .

این روزها …

بین این همه رنگ دیگر گم نمیشوی…زود پیدایت میکنم اما …

اینجا انگار همه، چیـــــزی گم کرده اند .

دوستای گلم برین وپست پایین رو هم بخونین لطفا!

منبع:chadoriha.ir
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/05/27 و 0:12 دقیقه ارسال شده است

مهسا جون واقعا اعصابم بهم میریزه این خانم های به اصطلاح چادری رو می بینم که هفت مدل آرایش میکنند و موهاشونم هفت رنگ میکنند بعد از زیر چادر میریزن بیرون شاید این یکی از دلایلی که من زیاد دوست ندارم چادری بشم
یا اینکه چادر شده عاملی واسه پوشوندن عیب کارهاشون میدونی که منظورم چه جور کارهاییه اینجور مواقع که خیلی اعصابم بهم می ریزهشکلک
پاسخ : اره.متاسفانه خیلی ها از چادر سواستفاده میکنن.من بدم میاد.ولی من برای مقابله با این کارشون رفتم توی انجمن اسلامی شهرمون عضو شدم
واقعا جای خوبی همه با هم خواهریم ودر راستای دین قدم برمیداریم.
واقعا جای خوب ودلنشینی هست.من که استفاده میکنم
تازه اردو میبرن مشهد وقم وکلی جاهای دیگه.
اصلا انجمن اسلامی یک جایی هست که نگو نپرس.واقعا عالیه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
فکر کن... . چـنـد چـفــیـه ، خـونـی شـد ، تــا ، چـــادری ، خـاکـــی نـشـود ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 849
  • بازدید کلی : 11,000
  • کدهای اختصاصی
    سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
    قالب وبلاگ
    قالب وبلاگ
    قالب وبلاگ
    قالب وبلاگ
    دریافت کد بارش برف

    قالب

    آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی

    سوسا تم

    سوسا تم

    كد موس

    
    قالب وبلاگ